nuffnang

10/12/2011

Monday, September 28, 2009

Raya Pertama

afiq mmg cam nie.... hehehe
ngan cik cu dier mmg rapat...
aswad nie dh darjah 2 kecik jer orgnya... besar lg afiq

dek ya - cik cu - yaya - afiq
afiq tue suka myibuk n nak duk sblh yaya ajer...

pa ma aku ngan cucu2nya...
ramai anak buah aku rupanya yer
11 org tp sorg pun xdpt duit raya dari aku... :D

nie cucu first
dh leh jd bf aku nie... tinggi pun sama jer ngan aku...

cucu sebaya thn depan darjah 1.. afiq n yaya

spatutnya pa aku nak bgmbr ngan cucu puan dier tue jer...
tp cucu laki 3 org nie pun nak myibuk gak..

anis - cik cu - balqiss
baik anak buah aku sorg nie pkai tudung.. cik cu dier pun baik gak.. :D

nie sbahagian jer gmbr time raya... gmbr family sume ader dlm camera abg ipar aku lupe nak mintak... meriah plak aku tgk penuh jgk 1 umah tue dh sumenya ader...


No comments: