nuffnang

10/12/2011

Friday, November 6, 2009

...sTuDy...

em.... ye ker study... xsabar nak abis final exam nie... lps nie leh lah duk relax ckit... penat plak rasanya cam dh stress jer nie sbb ari2 mgadap buku... harap2 apa aku baca tue msk lah dlm otak aku nie... time exam nnt jgn lupe plak sdh...

slmt lah bos aku xdek kat cni... leh lah aku relax ckit kat ofis... lyn fb aku main game... release tension ckit... pastu leh gak aku study

sok exam principles of human resource planning... subjek nie aku rasa tcabar ckit sbb kena cari sdiri maklumat lect xbg pun buku apa yg blh dirujuk... so abis buku yg ada kena mgena aku baca... biar byk ckit maklumat yg aku tau n time exam sok aku tulis lah apa yg aku baca... dh lah essay penat aku nak wat ayat... harap2 sok mudah lah aku nak mjwbnya...

No comments: