nuffnang

10/12/2011

Thursday, December 23, 2010

Dialog Afiq n Cik Cu


pg ahad 19 Dec 2011 aku mgajak afiq anak buah ksygnku teman pergi ke cosway Selayang Point. bukan main suka lagi dier klu dpt bjln. klu dh ajak dier biasalah xsah klu xbeli apa2 utk dier... kat cosway aku belikan dier pensel colour mahal tau rm8.90 em... dpt jer terus suka n duk diam... semasa pjlnan ke giant batu caves nak beli aiskrim afiq tiba2 tanya....

Afiq : cik cu nnt duduk ngan uncle isk ke?
Cik Cu : a'ah lah knp?
Afiq : afiq nak ikut...
Cik Cu : abis tue ibu nak tinggal ngan sape?
Afiq : ibu tinggal lah ngan afnan n sofiya
Cik Cu : knp afiq nak tggl ngan cik cu...
Afiq : saje... blh afiq main games ngan uncle isk... pastu leh jg baby cik cu...

mane dier tau pasal baby nie??? xpernah plak dgr sape2 ckp psl baby sblm nie... emmm

Cik Cu : amboi... nak jg baby.. pandai ker afiq nak jg baby cik cu nnt..
Afiq : pandai... afiq dukung lah nnt... main2 ngan baby nnt dier diam lah...
Cik Cu : cam tue jer jg baby... ok blh tapi afiq kena tgg cuti sekolah baru blh tggl ngan cik cu... nnt cuti sekolah baru cik cu pergi amik afiq ok...
Afiq : ok (Smbl tersenyum)

anak buah aku sorg nie mmg rapat ngan aku... nak ikut jer aku ke mana... lbh2 lagi dier pun rapat jgk ngan uncle isk dier tue.... Afiq... Afiq... thn depan dh darjah 2...

1 comment:

mai said...

alahai comelnye...
huhu...