nuffnang

Thursday, April 14, 2011

PENCARIAN MODEL

PENCARIAN MODEL
RINSSUZANA
2011

SAPE2 YG NAK MCUBA... SILAKAN LAH JGN MALU2...

cik sue rasa cam nak join jer... xslhkan nak mencuba.
tp ketinggian tue xpasti plak cukup tinggi ker cik sue nie... tp pihak rinssuzana ckp xkisah antar jer dl nnt mereka akan pilih.

so apa pendapat anda... adakah cik sue patut join atau sekadar melihat sahaja...
rugi plak kan klu xjoin... cik sue suka tgk rancangan model2 nie... so apa kata cik sue join jer... hehehehehe malu lah... :)

ini cara2 cam ner nak join pencarian model:


cik sue nak bg gmbr ner satu yek... emmmm nnt lah cari gmbr ner yg sesuai...



^^sue zaman^^

5 comments:

MAI @ WAWA said...

wahhh...cubalah sue! mana tahu dapat ;)) chayok2..

nolyndila said...

best3...tp ketinggian x ckup 2cm...huhuhuuu

Sue Zaman said...

mai : hehehe tgk lah sue rasa nak cuba saje suka mana tau dpt kan :)

nolyn : xpe... cuba jer dl 2cm jer xcukup

mizzura said...

abaikan je pasal ketinggian tu..kalau dah berbakat...mesti terpilih kan...good luck be confident!

|Make-Up Artist Tak Mekap Artis Je|

Sue Zaman said...

mizzura : betul2... sue dh antar pun kite tgg n lihat apa kptsnnya... :)