nuffnang

10/12/2011

Thursday, March 15, 2012

Kota Kinabalu, Sabah

salam semua... dh lama xupdate blog kan. kali nie puan sue nak update pasal percutian puan sue ke Sabah. husband ada kerja di sana so puan sue pun myibukkan diri utk ikut. saje nak jalan2 lagipun puan sue xpernah pergi sabah. kami pergi pada 29/2/2012 - 3/3/2012 flight kami pagi so smp2 sabah check in hotel n terus pergi jalan2 di bandar KK. hotel kami betul2 di bandar KK so blh jln kaki jer... pasar filipina, pasar ikan masin, pasar malam kampung air dan macam2 lagi lah. cik abg bawak jln2 supaya senang esoknya puan sue blh jln2 bila cik abg pergi kerja.

29/2/2012 jalan2 di pasar filipina dan shopping mall berdekatan. malam, makan seafood lah apa lg kan... nak tau kami mkn apa jom tgk pict...

1/3/2012 puan sue jln2 berseorangan di bandar KK. hanya pergi shopping mall jer xberani nak jln2 sgt sbb tempat org kan... balik hotel tgg cik abg syg lps tue kami keluar lg jln2 di Jesselton Point dan pasar malam kampung air.

2/3/2012 puan sue n cik abg pergi Kundasang. seronok sgt2 bila dpt jln2 tp sekejap jer lah sbb pergi sana pagi n balik ke KK petang. xtidur kat sana pun. kami pergi fish massage, hot spring, memorial war park and kinabalu park.

3/3/2012 pagi2 dh bangun sbb nak pergi pulau manukan. kami pergi sekejap jer sbb kul 12 dh kena check out. so mmg xpuas lah g pulau. abg... nak pergi lagi... hehehehe  seronok sgt2... first time snorkeling suka bila nmpk ikan. kesian cik abg sbb puan sue xlepas2 pegang cik abg. maklumlah takut air... :)

flight kami mlm so lepas check out kami jln2 dulu lah... g mkn2 dl lps tue puan sue pergi saloon cuci n blow rambut dan cik abg plak pergi buat reflexology. selesai jer semua tue kami jln2 ke pasar filipina n pasar ikan masin untuk shopping yang terakhir... :)

dalam perjalanan ke airport kami singgah ke tanjung aru dulu sbb ada masa lagi utk kami lepak2 kat sana

time utk balik... bye bye sabah.
nnt jumpa lagi yer... byk tempat yg xsempat nak pergi...

^^ sue zaman^^

1 comment:

FarizAtie said...

hik2..bestnyeee..berdua2an dgn suami tercinta!