nuffnang

10/12/2011

Tuesday, August 18, 2009

Anual Concert

Anual Concert nie dibuat dkt uiam pada 16 August 2009. Hari ahad. seronok tgk dak2 nie sume menari... comel2 sumenya.. cam2 gelagat ader. tp apa2 pun mmg happy tgk dorg sumenya... mmg thiburlah.. anak buah aku 2org bljr kat tadika nie... tadika nie bgs sesuai lah antar anak2 kat tadika nie... bgs cara dorg ajar dak2 nie sume...

menari dek menari

jgn main2 pkai spek mata itam tue... cayalah... menari pun hebat..

Nie anak buah aku yg tepi sekali... nama dier afiq leh dikatakan anak buah kesayangan aku gak lah wlwpun dier kdg2 suka wat aku mare n wat perangai... nie thn last dier kat tadika thn dpn dier dh masuk darjah 1. Afiq bljr rajin2 tau xleh manja2 sbb afiq dh sek... xleh beli mainan tau beli buku jer... :D

nie pun anak buah aku jgk... yg blkg skali tue... dh smp tutup mata dier tue... nama dier adib. thn dpn dier msh bljr kat tadika nie lg...



No comments: