nuffnang

10/12/2011

Friday, August 28, 2009

...Seorang yg bernama lelaki...


lelaki mmg wat aku pening kepala... ader yg baik, ader yg d'syg dan ader yg suka tuduh2. Satu ari tue aku mmg mare gila. aku bengang gila ngan sorg mamat tua nie mmg lah dl aku baik gak ngan dier just frenz tp dh smp tahap mlampau aku mjauhkan diri tp aku leh still kwn cuma xcam dl lah... myampah aku dgn dier nie blagak baik. dier jer yg betul sume puan slh... apa ingat sume puan jahat ker... dier dpt kwn puan yg dikatakan jahat tue sbb cermin diri n prangai dl lah baru leh kata puan jahat. abis tue mak n adk ko xjahat ker??? dorg pun puan gak fikir lah. bodoh punyer laki.

mamat tue ckp myesal kenal aku... perangai aku xprnh nak b'ubah n lupe janji. ko sape nak ubah aku... suka ati aku lah nak jd apa pun ko cbuk apasal. aku bkn bini ko pun nak ubah2 org... xsuka berambus lah ko thegeh2 lg tue knp... tp xngaku kata aku bkn nak sgt ngan ko tue... tp apasal ko hbg aku lg dh lah muncul mare2 org pastu ckp dlm bahasa kasar ingat aku xleh bls ker... sori lah aku leh bls 2x ganda lah ingat aku takut ker.

ckp aku lupe janji... aku janji apa???? bila aku tanya xnak jwb... nak menipu no1. pastu ckp bila tserempak aku pndg dier tp wat xnmpk n aku gatal2 ngan bf aku sajer jer tunjuk manjer dpn dier... hello.... bila masa plak aku nmpk ko... klu aku tgk ko pun ingat aku cam ker klu aku pndg skali imbas... ko dh nmpk tegur jer lah. xkan aku nak mare plak. bf aku pun xdek nyer nak mare2 ko klu ko tegur aku... aku rasa ko jer yg takut nak tegur sbnrnya... aku org tegur aku layan lah aku xsombong...

kepada laki tue sedar n cermin diri dl yer sblm nak slh kan org... ko xkwn ngan aku pun aku xkesah lah aku peduli apa...

No comments: