nuffnang

Tuesday, November 30, 2010

3 Hari Lagi

Tinggal 3 hari jer lagi nak menjelang majlis pertunanganku... hehehe jd xmenentu kejap xtau knp... fikir2kan blik betul jgk ckp isk 2 3 hari nie aku asyik xsihat jer knp???? takut???? em... xtau lah nak jwb apa byk sgt fikir... mgkn takut kot.... hehehehe

semuanya setakat nie dh siap.... hantaran cuma tggl nak letak isinya jer... sirih junjung pg sab2 baru dpt n cupcakes xtau lah jumaat or sab2 sbb akak ipar jer yg wat kan... so bhgn hantaran tue xdek mslh lah semua dkira settle...

makanan utk majlis nnt pun dh settle... pa dh order kan utk 120 org... harap2 cukup lah... nak wat simple tp order 120 org cam ner tue... hehehehe kira sikit jer lah tue...

lps tue order 1 canopy letak di depan umah... nnt semua mkn dlm umah xmuat plak... n nnt mkn xselesa kena duk rapat2... keselesaan tetamu amat diutamakan...

invitation card wat sendiri mgg lepas... hari nie baru emailkan kat kwn2 yg terpilih jer... bkn emailkan kepada semua... gatal nak wat n saje suka2 apasalahnya... bkn slalu dpt wat cam nie...


pelamin plak wat sendiri jer... simple janji ada lah ruang utk bakal mak mertua sarungkan cincin... hehehehe nak gak pelamin kecik comel sbb semua tue kenangan apa... betul x...

baju tunang simple jer sbb nnt leh pkai blik... hehehehe

photoshoot mintak tlg ngan mirfat... wlwpun dier xterer tp xpe lah utk majlis kecik2 cam nie janji ada gmbr kenangan... bkn free tp byr ok... xmahal murah jer... hasilnya nnt kite saksikan...

makeup plak oleh haizun adk akak ipar... kebetulan dier amik bidang tue so mintak lah tlg n dpt harga murah.... hehehhe tq... nak tgk hasilnya tgg lps majlis nnt...

em... lg apa yek.... gmbr2 semua
tgg lps 4 december 2010
hari bsejarah buat diriku...



No comments: