nuffnang

Thursday, November 18, 2010

demam

musim demam... ari nie aku n kak na g klinik... sama2 demam... kak la pun demam jgk smp xleh nak bgn smlm lps mkn ubat terus tdo... nie aku plak yg kena... aku paling xsuka g klinik sbb xsuka mkn ubat... tp tpaksa jgk g klu x nnt btambah teruk plak dh lah skrg nie demam pelik2 bkn biasa2...

makin mahal plak ubat skrg... aku abis rm55... ubat antibiotik n demam besar betul... yg kecik pun aku ssh nak telan nie kan yg besar... smp aku tumbuk ubat tue.. hehehehehe last2 muntah blik xthn ngan pahit dier... layo betullah masa tue... xdek ker ubat cair kan senang aku nak telan mesti xssh aku mkn ubat...

tgh2 xsihat nie tb2 rasa sedih sgt... em... mcm2 hal... klu dfikirkan sgt sakit kepala... dh lah doktor ckp aku punyer tekanan darah rendah... asyik pening jer... doktor suh g cek mata mgkn ada kena mgena ngan aku slalu pening... myb kena pkai cermin mata... alah... xnak pakai xsuka... nnt2 lah aku g cek mata... cek ngan abg jer sdh klu kena pkai apa lg abg deen sponser lah... hehehehe... harap2 xlah aku xsuka pkai cermin mata ganggu lah xselesa nnt...

dpt mc 1 hari jer... tp nie cam dh rasa teruk blik jer... selesema makin mjadi2 plak nie... slmt xbatuk cuma sakit tekak jer... myb sok kena mc lg nie.... yan sue mc esok yer... agak2 kul 9.30 sue xsmp ofis lg maknanya sue mc yer...

ok jaga diri baik2... skrg musim ramai yg demam...

No comments: