nuffnang

10/12/2011

Monday, November 15, 2010

Hantaran

Lastly aku tempah jer hantaran kat kedai. Hari sabtu nie baru pergi amik so xdek pic lg lah yg blh diupload. Aku kat kedai tue hampir 2hour jgk lah memilih barang2 tue semua... cam2 aku nak smp pening pekerja tue nak layan kerenah aku... bkn sorg jer tp dua org melayan aku... hehehehe... tq yer... mula2 ckp nak simple tp semua benda nak letak... last2 aku pun dh naik pening n dh penat aku serahkan jer kat dua org tue yg penting kaler n barang2 tue aku dh siap pilih... bunga n lain2 dorg yg uruskan... hasilnya aku akan tgk ari sab2 nnt... harap2 cantik lah... xcantik sgt pun xpe lah bkn utk aku pun utk bg pihak lelaki je... hehehe... jahatnya....

Hantaran klu ikutkan dh settle lah... cuma sirih junjung jer kemudian baru wat sbb xleh wat awal2 nnt layu xcantik... barang2 yg nak diisi dlm hantaran pun cuma nak beli coklat n buah jer... yg lain semua dh settle... so psl hantaran aku xpyh nak fikirkan sgt dh... kira settle....

No comments: