nuffnang

10/12/2011

Thursday, January 13, 2011

BSN


semua kenal BSN tue apa kan... smlm aku g BSN jln ipoh... pekerjanya xmesra alam langsung. disebabkan tiada org aku terus jer g ke kaunter tanpa amik nombor klu mare psl xamik no bgtau jer lah "adk sila amik no dulu" cuba ckp baik2 xsalah kan nie x masam jer n xckpa apa2... aku cuma nak tanya nak bayar muet nak isi form apa maklumlah dh lamer xmenjejakkan kaki ke BSN so xtau. akak tue cam lmbt jer nak jwb n amik form bg kat aku suh isi ic n name n jumlah byrn. aku tanya nama sape? dier jwb xjelas... xplain lah betul2 aku bknnya bodoh xtau baca cuma nak minta kepastian... mmg myampah betul aku tgk semua staff BSN kat situ sbb tue aku benci g bank BSN... bank lain ok mesra jer... bila tanya jwb ngan senyuman kan bagus cam tue... klu rasa xnak keje baik jgn keje jaga anak kat umah sudah... keje xikhlas rezeki pun xberkat tau...

sesiapa yg bkerja di BSN jgn mare yer... nie pengalaman aku so cuba lah berubah bila lyn pelanggan kena lah mesra, klu pelanggan salah cuba tegur dgn cara baik

No comments: