nuffnang

Wednesday, November 2, 2011

39 Days

Sekarang dh bulan november... 2 nov. rasa mcm xcukup masa jer nak settlekan semua benda... 
apa lg yg xsiap?

1. doorgift mmg xsentuh apa pun lg... semua barang dh ada cuma isinya jer yg xdek... n myb ada yg dirancang lain jadinya... hehehe

2. fitting baju belum lg... baju nikah xambil lg klu ikutkan bln nie lah nak fitting n ambil terus tp bila nak g??? baju sanding pun x fitting lg n xcall pun bila nak fitting. baju bertandang pun belum fitting lg... nak kena g PD. bila masa plak nak g sana... hari minggu ada class... time xdek class nak wat benda lain plak... 

3. make up... xcall pun bgtau dekat maner nak make up... kat bilik dewan @ dirumah sahaja... make up nikah pun xtau cam ner n xtau sape yg make up kan, kak nur xbgtau pun sape orgnya... harap2 ok. sanding cik sue xsure itu semua diuruskan oleh pihak lelaki malas nak fikir yg sana... hehehehe

4. dj and pa system... xpernah jumpa lagi n insyallah dia bgtau nak jumpa hari ahad nie pada hari raya haji. harap2 jadi jumpa... dh xdek masa dah nie... 

5. kasut nikah still xbeli2 lagi... uwaaaaa bila nak beli nie... ada yg pkai kasut sesuka hati, baru lain dr yg lain terus. xmau xmau... nak beli juga... cik sue dh bkenan jenama sembonia tp xsure nak yg maner n colour tue sesuai ker x... :(

6. senarai tetamu... nie pun menjadi mslh kpd cik sue... xtau cam ner nak listkan nama tetamu yg bakal dpt card... cik sue xleh nak bg dekat semua sbb card limit hanya ada 500pcs sahaja. 

7. bunting... belum settle lg... sbb baru photoshoot pre wedding n still xdpt copy from OP. harap2 sempat siap... sekejap jer kan nak wat bunting tue...  nnt dh siap mesti ada masalah sbb cam ner plak nak gantung nnt... emmmm

8. hand bouquet ... for nikah... still xsure lg intan dpt buat ker x... smp skrg xdpt feedback intan... 

apa lg yer... cik sue dh lupa @ terlepas pandang


^^sue zaman^^

No comments: