nuffnang

Thursday, November 24, 2011

Set Katilku...

salam...
bab colour xselesai lg... tp tolak ketepi lah dulu... mls nak fikir. serabut lah...

nak cerita pasal katil comel lah...bilik pengantin kecil so perabot yg nak letak dlm bilik tue mestilah kena kecil jer nnt xmuat plak besar2... so cik sue dh beli satu set perabot untuk bilik pengantin. colour putih yg ditempah khas dr kilang... wah2... bkn main lg tempah2... set katil tue asalnya colour hitam and dark brown tp cik sue nak colour putih... org tue call kilang tanya... akhirnya blh tp biasalah kan kena lah tambah duit... katil murah jer xmahal pun. katil tue nnt kenal tggl dekat umah my parent... sbb bkn duit cik sue pun... hehehehe

cadar and kelambu dh siap beli... dua2 colour gold. mula2 xnak beli kelambu last2 beli juga sbb xtau nak hias bilik tue mcm maner so sangkut jer lah kelambu senang xpyh nak fikir2 dh mcm maner nak hias bilik yg comel itu...

inilah set katil cik sue...




opps... ternampak plak baju nikah... cantik x baju nikah cik sue hehehehe pada mulanya ada masalah pada baju nikah... alhamdullilah akhirnya selesai jgk masalah dgn kepakaran Kak Nur dlm menyelesaikannya.

ok itu lah perabot cik sue colour putih... 


^^sue zaman^^

4 comments:

BLuRpL3 said...

wah nice set katil itu. hehe...

do come, visit & be our follower at http://blurplediary.blogspot.com/

do keep in touch =)

Sue Zaman said...

tq... :)

ok :)

Mama Zharfan said...

cantiknya set katil tu :)
salam ziarah :)
tq sbb sudi invite me..me dh reply ur email :)

Sue Zaman said...

tq mama zharfan :)