nuffnang

Wednesday, March 9, 2011

Photographer

aduhhh... photographer maner satu jd plhn hati...
nak gmbr cantik tp nak murah blh... hehehehe
tp xjumpe2 pun lg photographer nie sbb xtau bila blh jumpe... asyik main email jer...
nak tgk hasil kerja mereka tp bila blh jumpe?????

Plhn hati yg pertama :


price akan dinaikkan... jd klu sue lmbt book jwbnya price dh lain lah....

Plhn hati yg kedua :


i need photographer for my solemnization & Reception
nak Video jgk tp.............................. cam baget lari jer

Prewedding lg... ada x sape2 yg leh sponsor for my prewedding
pls... pls... sponsor lah cik sue... hehehehe... suka2 jer minta sponsor kat org.

ada x lg photographer yg best2... tp xmau mahal sgt. 2 event dlm RM2500 jer ada x????
tp yg penting gmbr cantik n album pun cantik n berkualiti... amboi2... nak murah tp demand nak yg berkualiti... bkn apa gmbr tue penting hanya tue jer yg akan buat kenangan smp bila2... bkn senang nak dpt hari bersejarah tue...


^^ sue zaman ^^

3 comments:

cik nurul said...

sy ada kawan photographer...pic dia amik pada saya cantik...harga tak tau plak...akak try la contact dia...ni fb dia http://www.facebook.com/home.php#!/ikhwanjep?sk=wall
mungkin membantu..=)

NM02 said...

ape lagi... soh le cik ina kita tu sponser.. akikikiki -_-

Sue Zaman said...

Cik nurul : tq... nnt sue tgk

NM02: hehehehe mesti sue minta punyer