nuffnang

Tuesday, July 5, 2011

Berdosa tak????

berdosa tak bila cik sue x tegur en tunang... emmmm rasanya x kot sbb baru tunang kan bkn suami...
hari nie dh masuk 5 hari kami myepikan diri masing2 senyap xsms, call n chat. 
knp??? entah lah tb2 cik sue xdek hati nak contact en tunang (pdhal rindu sgt2)
en tunang pun sama xcontact pun cik sue... kuat jgk ego dier... (xrindu syg ker abg)
gerammmm jer tgk en tunang tgh on9 kat fb rasa nak tegur jer tp ego cik sue pun tinggi jgk.
nie paling lama kami myepikan diri... nak kata gaduh xdek pun cuma tb2 mlm tue cik sue xmau reply msg en tunang n smp skrg en tunang pun dh xmsg2...

smp bila nak mcm nie??? cik sue dh rindu sgt2 nie... nak tegur ke xnak... nak ke xnak...
emmmm


^^sue zaman^^

2 comments:

NM02 said...

nape ni? tak elok berdiam lama2... tapi itulah orang kata, kalu bertunang, pasti ada saje yg tak kena.

Sue Zaman said...

sue dh tegur tp... dier xreply pun :(