nuffnang

Monday, October 17, 2011

Kenduri Kahwin - Putrajaya

Salam...
Selamat hari Isnin semua... n Selamat Bekerja lah juga kan... korang semua rajin x hari nie... cik sue malas sgt2, xtau knp sekarang mood kerja dh hilang rasa mls sgt2 nak kerja... myb dh bosan kerja kat tempat sekarang kot.  tp apa2 pun kerja tetap kena kerja juga kan... klu x kerja xdek duit plak nnt... 

hari sabtu hari tue cik sue xdek class so berpeluang lah m'hadiri majlis anak sepupu cik sue di Putrajaya. wah... muda2 lagi dh kahwin. xpe lah dh jodoh awal kahwin jer lah kan. majlis nie utk anak pertama n kedua, buat skali senang. makanan mmg sedap cik sue suka sgt2 smp habis lah nasi tue... selain nasi ada bubur, laksa, mee rebus n mcm2 lah lg... sgt meriah ok byk mknan n ramai tetamu yg hadir.

congrat to u all ok... semoga berbahagian ke akhir hayat


nie anak sulung beliau. anak lelaki pertama.


anak kedua... anak perempuan pertama dlm keluarga.

cantik x baju cik sue... tb2 jer tanya baju hehehe bukan apa saje nak bgtau baju tue en tunang belikan dekat Vietnam. kain cotton yg susah nak gosok ok... :)


^^sue zaman^^

1 comment:

NM02 said...

selamat pengantin baru buat kedua pasangan itu